Oxford Reading Club support

This 30-minute onboarding session will give teachers an introduction to Oxford University Press’ Oxford Reading Club. In addition, it will offer them the opportunity to ask questions, and to become more familiar with the student log in and reading process. The e-session is designed for teachers who received the "Student Log-ins" in 2022, 2023 and 2024. Further student log-ins for Oxford Reading Club are not available.
If you have any questions or need further information, please contact info.germany@oup.com or call the OUP hotline: 0800 101 2684 (weekdays 13:00 – 16:00)
OUP colleagues would be grateful if you could notify them about your participation so that they can prepare the relevant information for your onboarding. Please send a short email to info.germany@oup.com confirming your participation in advance.
Bitte beachten Sie, dass diese E-Session sich an den geschlossenen Kreis der Lehrkräfte richtet, die in den Jahren 2022, 2023 und 2024 "Student Log-ins" zum Oxford Reading Club für ihre Klassen im Rahmen des Programms "Aufholen nach Corona mit Oxford University Press" erhalten haben. Eine Vergabe weiterer Student Log-ins" ist leider nicht möglich. Bitte melden Sie sich für diese Veranstaltung an, wenn Sie "Student Log-ins" für Oxford Reading Club von Oxford University Press haben und für diesen Termin eine Teilnahmebestätigung des Pädagogischen Landesinstituts und einen offiziellen Fortbildungsnachweis benötigen.

E-Sessions finden auf Big Blue Button über diesen Link statt: https://media.bbb-rlp.de/rooms/ann-bzv-rfg-glp/join
Kolleginnen und Kollegen von Oxford University Press bitten Sie, im Vorfeld Ihrer Teilnahme eine kurze Nachricht an info.germany@oup.com zu schicken. So können alle für Ihre Onboarding-E-Session erforderlichen Informationen im Vorfeld vorbereitet werden.
Berufsbildende Schule Gymnasium Integrierte Gesamtschule Realschule plus
Diagnostik, Leistungsrückmeldung und -beurteilung
Medienkompetenz, Fernunterricht, Fremdsprachen, Fremdsprachenunterricht, Präsentieren, Präsentation, Englisch, MedienkomP@ss, Medienkompass, OUP_2022

Elisabeth Winterwerb-Cossons, Radek Krzyzanowski